Wednesday, January 19, 2011

rindukan waktu itu...


Malam tadi aku xdapat nak lelapkan mata..(sbb xbrape nak ngantuk)..biase ler..bile dah duk sorang2..mcm2 halayan dlm otak...neh...dalam aku duduk bersidai kat luar rumah...sambil ditiup angin kuat membuai2 baju kelawar yang aku pakai...kenapa hati aku skrg nie..asyik teringat masa2 lalu...teringat waktu kami selalu pergi bercuti...kenapa asyik ingt semua tu....adakah disebabkan saya dah lame x bercuti aka honeymoon....last pergi langkawi awal tahun lepas pastu ke penang , menyinggah ke cameron.. ...best sgt...tapi kemane arah untuk tahun ni...perlukan satu tempat utk relek2 dgn boyfriend aku.....dgn buah hati pengarang jantung ,gunung meletop...yeahhhh...aku mmg perlukan satu destinasi utk hilangkan rasa merapu nie...Cuti Raya China..?plan ke mane?utara , timur & selatan...ermmm....barat x mungkin kOt.......

aku teringin nak ke destinasi seperti ini :--



 handicraft market sabah


 butterfly park sabah




kalau dapat rileks2 kat umah cenggini..,pasti sejuknyer mlm2...bunyi2 desiran air...waaa..tenangnyer...


Kundasang Sabah

insyaallah...saya nak ke sana  nanti...tapi entah bile lah agaknyer.........

0 comments:

Post a Comment