Monday, June 20, 2011

syukur...

Alhamdulillah...syukur padamu ya Allah atas segala nikmat hidup berumahtangga , nikmat rezeki yang dikurniakan....hati kecil ni sangat2 bersyukur atas nikmat rezeki nie..mudah-mudahan segala yang tersurat dan tersirat akan dimakbulkan Allah....

Terharunya hati ni hanya Allah yang tahu....moga - moga segalanya diberkati...

aminn........dan saya sangat-sangat menyayangi insan-insan ini...kerana mereka inilah hidup saya bertambah bahgia insyaallah akan bertambah lagi ahli baru dlm keluarga kami...oktober nanti.....
                                      


  
buat suami...saya sangat berterima kasih kerana menjadi tulang belakang saya,melayan kerenah sengal2 saya........buat kakak , adik dan adik yg dlm perut ibu ni..insyaallah..ibu & abah akan buat yang terbaik untuk kalian membesar...Doa ibu & abah moga anak2 ibu menjadi anak yang soleh & solehah mudah-mudahan...amin ya rabbal alamin....

0 comments:

Post a Comment