Monday, October 24, 2011

syukur..

Alhamdulillah..syukur pada Tuhan kerana doa saya dimakbulkan Allah...doa saya mudah-mudahan saya dimudahkan urusan untuk melahirkan zuriat kali ni..mmg ternyata Tuhan makbulkan..sangat senang saya melahirkan zuriat kali nie...kedua Tuhan makbulkan doa saya nak naik keje tahun depan...hehehe...ngam2...naik 3.1.2012 nanti insyaallah...   

Syukur alhamdulillah..mula2 berdua , bertiga , dan berempat dan berlima lagik dah sekarang nie... kami bahagia sangat bila berlima ditambah pulak dengan huru_haranya saya dirumah , rasa nak terkeluar tekak ni asyik menjerit..akibat terbiasa dengan menjerit...suami saya pun saya tak sengaja terjeritkan walaupun dopan mato...ngeeeee..
kronologi kelahiran kali ni tak lah berhari2..kali ni sehari jer dekat wad then lahirlah putera kami Amsyar Danish Bin Amirul Azmi pada 4.oktober.2011 jam 11.59 mlm...lagik 1minit jer nak 5.10.2011...seberat 3.5kg @ Hospital Pakar Sultanah Fatimah , Muar Johor...alhamdulillah...syukur sangat2...insyaallah..picture si kenit ni akan diupload kemudian lah yer...belum berkesempatan utk berposing_posingan...hehehe

Sekian........                   


0 comments:

Post a Comment