Monday, January 17, 2011

Terharunyerrrrrrrrrrrrr........

Balik keje semalam...waaa..hati berbunge2...sbb....puteri kecil saye make me happy sgt2...ni dialog antara saya dan puteri kecil waktu sampai rumah mak...


puteriku   : IBU! ibu dah balik?
saya        : Yer syg...
Puteriku  : Ibu2..kakak kan kat SEkolah cikgu suruh kakak jadik pen.ketua darjah...
saya        : eh! yer ker nie..xcaya lah ibu..anak ibu baru 4tahun....
Puteriku  : yer lah ibu...xcaya tanyer cikgu kakak....
saya        : boleh ker jadik pen.ketua darjah ni..?xtau bace2 lagi..
Puteriku  : Boleh..arrr..tgk2 kakak bace....blaaa....bla...bla.....
saya        : oh..kakak baca Al-Fatihah & dan mcm2 doa...wah2..terharunya saya.....
Puteriku  : tu laa ibu xtau..kakak mmg pndai bace...(aik?angkat bakul sendirik nampak..)
saya       : sojuk hati den...happy sgt2...belum pun sampai 1 bulan sekolah..kakak dah boleh membace doa2 dan setiap kali tidurkan adik dia mesti dia baca selawat ke atas Nabi...wahhhhh....xsilap aku hantar dia sekolah....

Alhamdullillah....syukur Ya Allah....kurniakan kami puteri yang cukup2 ternilai buat kami.....

0 comments:

Post a Comment