Friday, January 14, 2011

yeay... yeay......esok cotiii...

hari jumaat lah hari yang paling aku tunggu...kerana ape?kerana sabtu ahad adalah hari yang penuh dengan xtiviti...xkire ler..apebende aktiviti sekali pun..xtiviti luar ke ,xtiviti dalam bilik ker...yang penting cotii...walaupun cuti yang diharapkan ini kononnyer dapat aku melujurkan kaki,bersendal dan bersandau....tapi xdapek nolong eh.....coti ker xcoti ker..same jer penatnyer mcm hari2 bekerja...inilah buktinyer aku seorang isteri , ibu yang sebenaunyer lebih sebok dgn anak2 yang mcm2 kerenah...huahhhhhhhhhhhhh.....inilah sebenaunyer rutin harian aku...waktu cuti dan sebaliknyer adalah SAMA....sampai badan aku ni dah tahap gabannyer penat....kalau cakap ngan asben aku kang....tolong la picit-picit,pegang-pegang sikit...erhhh,....lain yang dipegangnyer..walaupun dlm hati...lain org suruh lain yg dibuat....halalkan lah...ngeeeeee.....auww..

Di setiap baris aku menaip ni....kepala aku memikirkan plan yang aku nak buat nie...Plan nk wat surprise untuk my little puteri....besday dia 17Jan 2011 ni..gonap umur eh ompek tahun...pejam celik-pejam celik aku dah ade anak berusia 4 tahun dah..kejap jer mase berlalu..xsangka2 dah sekolah dah pun...bile di imbaskan kejap...makin tua dah aku..walaupun belum masuk 30an ..tapi disebabkan anak aku yang semakin membesar ..jadi harussslah aku pun bersedia menghadapi hari-hari mendatang bersama dia dan adik kecilnyer itu...syukur Ya Allah aku dapat melihat ,membesarkan sendiri depan mata..walaupun usia dia baru 4 tahun..tapi alhamdullillah...dia boleh membaca surah yassin walaupun 2-3 baris yang pertama dan al-fatihah dengan betul..sejuk hati den...terharu rasenyer..mudah-mudahan aina dan aqil dapat aku bentuk insyaallah menjadi anak yang soleh dan solehah..mudah-mudahan.....tunggu ape yang terjadi bile aku wat surprise tuk dia dan akan aku upload picture dia nanti......

0 comments:

Post a Comment