Wednesday, May 11, 2011

POSITIF...

Alhamdulillah...syukur padamu ya Allah....kerana semua rezeki terletak pada kehendakmu dan begitu jua rezeki yang diberi kali ini....saya disahkan hamil-hamilan....hehee....masa berlalu sekojap jo...diam2 dah 5bulan...lagi 4 bulan lai nak ngadap...ape pun alhamdulillah kerana saya bakal lagi jadik ibu kepada 3 org cahaya mata insyaallah......waaa...tanggung & jawab semakin memberat..hikhik...nak melayan keletah , kerenah songeh dua org tue pun sgt2 poning...camner la nanti tige....moga saya jadik ibu yg sgt2 adil lagik saksama dlm memberi didikan , kasih syg seadil2nya...insyaallah...waaa...si sulung saye x sabo2...nak dpt adik.....kalau pandai jage takpe... bolehlah asyik keje branak jerrkk...ahakzzzz....
nak share pengalaman membesarkan perut kali ni...sangatlah..teruk...mabuk yang terlampau...malas tahap gaban...gaban pun xmacam ni punyer malas...tp syukur tak lame...3bulan dah ok...selepas tu...gumbira bile saye boleh memasak seperti chef kat hotel mcm biase....boleh melayan karenah anak2....boleh mendobi baju....boleh itu dan ini...dan boleh berdot. com.my bersame cik abg..waahahahah...kalu x...tido hujung2 jer...tp skrg tido sebelah2 jerk...huhuhuhuhu....

Bahgianya saya bile peknen ni...sume nak mkn dapat...sume nak dapat..yang xnak pun dapat...bahgiakan...hbhehehehe....time ni ler nak ngade2 taik kude...kalau xpeknen...semua carik sendirik..alasan kukuh...yg dlm perut nak mkn...padahal......hahahaha...sabo jelah yer en suami..bukan selalu nak layan kerenah saya mcm nie...layankan jelah selama 9 bulan nie....ahaksssssss....yg xtahan tu..tiap2 hari order wedges kfc....tiap2 hari..kalu saye xmakan nie rase cam xbest jer...waaa...melampau kan..!!


apepun...harap2 saye xlah terlampau2 mengikut ngade2 nie...cian kat dia...tp sesekali boleh kann....!!!
doa saya mudah2an kali ini saye dipermudahkan segala urusan dunia & akhirat ...dan mudah juga utk menempuh bertarung nyawa nak mengeluarkan seorang zuriat dari rahim saya....insyaallah...moga Tuhan makbulkan doa saya dan supaya saya juge jadik ibu yg terbaik dlm memikul amanah Allah...aminnnnn..

0 comments:

Post a Comment